انواع سرویس مبلمان و ناهارخوری انواع سرویس مبلمان و ناهارخوری .

انواع سرویس مبلمان و ناهارخوری

تفاوت مبلمان سبک و سنگین

حال که با مبلمان شرکتی و ویژگی های آن آشنا شده اید لازم است بدانید اصلی ترین تفاوت مبلمان شرکتی و کارگاهی در نحوه ی ساخت آن هاست در واقع مبلمان شرکتی توسط یک شرکت و با بهترین تکنولوژی و دستگاه های مخصوص ساخته می شود و اما مبلمان کارگاهی با سرمایه گذاری توسط چند نفر و از طریق چند استادکار تولید می شود و بازار محدودتری نسبت به مبل های شرکتی دارد.

 

مبل شرکتی و تفاوت آن با مبلمان کارگاهی

در واقع استحکام و کیفیت مبلمان شرکتی در مقایسه با مدل های کارگاهی بیش تر است و این اصلا بدین منظور نیست که مبل های کارگاهی بی کیفیت هستند!!! نه اصلا اینطور نبوده بلکه در مقایسه با مبل های شرکتی کیفیت کمتری دارند.

از آنجایی که مبلمان شرکتی در طول روز بسیار مورد استفاده قرار می گیرند باید در انتخاب انواع مبل صنعتی دقت داشته و بهترین و مقاومت ترین مدل را انتخاب نمایید.

در واقع شما ممکن است اصطلاح مبلمان شرکتی را در زمان خرید انواع مبل و کاناپه برای خانه و محل کار خود شنیده باشید و مفهوم آن را ندارید که البته بعد از این مقاله قطعا متوجه شده اید که مبلمان شرکتی توسط شرکت ها و سازمان ها تولید شده و بیش تر برای پذیرایی از میهمانان در سازمان ها و ادارات استفاده می شود اما مبلمان کارگاهی توسط تیمی از کارگران و طراحان و به صورت شخصی تولید و عرضه خواهد شد.

مبل سنگین بهتر است یا سبک؟

مبلمان سبک برای افرادی که دائما در حال جابه جایی هستند و مستاجرها بسیار مناسب است اما از طرفی مبل های سنگین دوام و کیفیت بالاتری دارند، بطور کلی مبلمان سنگین تراکم چوب بالا و کیفیت بهتری دارند اما مهمترین مزیت مبلمان سبک وزن، جابه جایی و حمل آسان آنهاست.

قبل از اینکه به پاسخ این سوال بپردازیم که مبل سنگین بهتر است یا سبک اجازه دهید در خصوص انواع مبل سنگین و سبک اطلاعاتی را به شما ارائه دهیم در واقع بهتر است انواع مبلمان سبک و سنگین را بشناسید. شناخت مبل های سنگین و سبک بسیار مهم است و ما در ادامه سنگین یا سبک بودن سبک های مختلف مبلمان را آورده ایم.

 مبل سلطنتی و استیل: انواع مبل نیمه سلطنتی، سلطنتی و استیل در گروه مبل های سنگین وزن بوده و مناسب خانه های بزرگ با دکوراسیون های تجملاتی است.

 مبل کلاسیکمبلمانی به سبک کلاسیک جزء دسته ی مبل های سنگین هستند و در ساخت آن ها از چوب هایی با تراکم بالا و منبت کاری های پیچیده استفاده شده است.

 مبل راحتیمبلمان راحتی و اسپرت در دسته ی مبل های سبک وزن قرار میگیرند، مبل راحتی بهترین سبک مبلمان برای خانه های کوچک بوده و حمل مبل بسیار ساده است.

 مبل نئوکلاسیکمبل های نئوکلاسیک بسیار شبیه به مبلمان کلاسیک هستند با این تفاوت که نشیمنی راحت تری دارند این مبل ها در مقایسه با سبک کلاسیک سبک وزن تر هستند.

میز ناهارخوری چستر یا کلاسیک

میزناهارخوری های چستر دارای صندلی هایی از جنس چوب و پارچه هستند و وجود لمسه دوزی های در بخش پشتی صندلی زیبایی آن ها را افزایش داده است معمولا برای ساخت صندلی های چستر از پایه های چوبی باریک استفاده می شود که یا به صورت صاف هستند یا انحنایی در آن قابل مشاهده می باشد.

از دیگر ویژگی های میز ناهارخوری های چستر می توان به طراحی صندلی ها به صورت بدون دسته یا با دسته اشاره کرد، علاوه بر این دسته های صندلی به صورت یکسره به بدنه متصل هستند و بر خلاف صندلی های چوبی، از هم فاصله ای ندارند و بر روی آن ها از روکش پارچه ای استفاده شده است.

معمولا در ساخت صندلی های ناهارخوری چستر از چوب راش یا گردو و پارچه های مرغوب استفاده می شود.

نحوه چیدمان مبل 7 نفره

خوشبختانه چیدمان مبلمان 7 نفره تنوع بالایی داشته و شما می توانید به صورت نامتقارن هم خانه ی خود را دیزاین کنید این ایده برای کسانی که چیدمان قرینه را دوست ندارند انتخاب خوبی است.

نکته ی مهم این است که مبلمان 7 نفره به دلیل دارا بودن 2 مبل تک معمولا رنگ آمیزی های متنوعی دارند و شما شاهد رنگ های متفاوت مبل های تک نفره هستید که این دکوراسیون شما را بسیار جذاب تر خواهد کرد می توانید در این سبک چیدمان با در نظر گرفتن زاویه ای 90 درجه 2 کاناپه ی دو و سه نفره را در ضلع ها قرار داده و مبل های تک نفره را نیز به صورت تصادفی بپیندی یا اینکه مبلمان را به شکل دایره ای قرار دهید اما باز هم به فاصله ی مبلمان از دیوار حتما توجه داشته باشید.

 

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ دی ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۰۳:۵۵ توسط:ماهک موضوع: نظرات (0)