انواع سرویس مبلمان و ناهارخوری انواع سرویس مبلمان و ناهارخوری .

انواع سرویس مبلمان و ناهارخوری

عوض کردن فوم مبل

 

اجازه دهید قبل از اینکه به سراغ اصل مطلب برویم در خصوص مبل و میزناهارخوری های ست موجود در بازار با شما صحبت کنیم؛ خوشبختانه شما میتوانید انواع مبلمان را همراه با میزناهارخوری ست و هماهنگ با آن پیدا کنید؛ مجموعه ی چوب و زندگی در تولید مبل و میزناهارخوری ست توانسته رضایت مشتریان را به دست آورد پس اگر قصد خرید مبلمان را دارید بهتر است مدل های زیر را هم مد نظر قرار دهید.

نحوه ست کردن مبل و میزناهارخوری

?مبل زست

?مبل مینیمال ویول

?مبل راین

?مبل کابانا

?مبل ویچنزا (این مدل دارای ست کامل آینه، کنسول و میز تلویزیون می باشد??)

·         هماهنگی رنگ ها

خُب همانطوری که قول داده بودیم رسیدیم سراغ بهترین ترفندها برای هماهنگ کردن مبلمان و میزناهارخوری که یکی از مهمترین آنها در نظر گرفتن رنگ است؛ اول از همه شما باید بدانید بهترین رنگ مبلمان برای خانه ی بزرگ کدام است یا بهترین رنگ مبل برای خانه های کوچک چه رنگی است و بعد میزناهارخوری را متناسب با رنگ مبلمان انتخاب کنید.

آموزش تعویض فوم و اسفنج مبل (در 5 دقیقه(!

نشیمنی مبل از فوم یا اسفنج ساخته می شود؛ در حقیقت میزان فرو رفتگی نشیمنی مبل با کیفیت متریال استفاده شده در آن رابطه ی مستقیم داشته پس در زمان خرید حتما به این موضوع دقت کرده و تنها به زیبایی و شکل ظاهری مبلمان اهمیت ندهید چرا که متریال بکار رفته در آن نیز بسیار مهم است. ما در ادامه نکات مهمی برای اموزش تعمیر مبل به شما خواهیم گفت اما توجه داشته باشید در صورت نداشتن تخصص و مهارت کافی بهتر است تعمیرات مبل را به شخص متخصصی بسپارید.

چگونه مبل خود را تعمیر کنیم

لوازم مورد نیاز برای تعویض و تعمیر فوم مبل عبارت است از:

?کاتر

?متر??

?خودکار?

?چسب فوم

?فوم سرد، گرم یا اسفنج

راستی اگر تفاوت فوم سرد و گرم را نمی دانید مقاله ی برای مبل فوم سرد خوبه یا گرم؟ برای شما مفید خواهد بود.

8اشتباه رایج در چیدمان مبل که نباید انجام دهید!

·         مبل را رو به روی اتاق قرار ندهید

از دیگر نکات مهمی که لازم است در آموزش چیدمان مبل به شما بگوییم، قرار دادن مبلمان به نحوی است که پشت آن به سمت ورودی اتاق باشد؛ در واقع اگر مبل ها به نوعی باشند که رفت و آمد به داخل خانه یا اتاق ها دیده شود چیدمانی ناخوشایند بوده و صحیح نیست.

·         بی توجهی به مسیر رفت و آمد

یکی دیگر از اشتباهات رایج در نحوه چیدمان مبل کلاسیک یا دیگر سبک های مبلمان نحوه ی چیدن به نوعی است که جلوی مسیر رفت و آمد را بگیرد؛ چیدمان مبل باید به گونه ای باشد که افراد بتوانند بدون مزاحمت و به راحتی رفت و آمد کنند.

·         چیدمان تمامی مبل ها رو به روی تلویزیون

نحوه چیدمان مبل جلوی تلویزیون یک انتخاب جذاب است اما یکی از بزرگترین اشتباهات در چیدمان مبل قرار دادن تمامی اجزای مبل رو به روی تلویزیون است، قطعا بهترین فضا برای جمع شدن و دورهمی های دوستانه اتاق نشیمن است و میهمانان در این شرایط ترجیح می دهند رو به روی هم باشند نه کنار هم در اینصورت می توانند به راحتی با یکدیگر گفت و گو کنند.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۲۷:۰۲ توسط:ماهک موضوع: نظرات (0)