انواع سرويس مبلمان و ناهارخوري انواع سرويس مبلمان و ناهارخوري .

انواع سرويس مبلمان و ناهارخوري

مبلمان ايراني بهتره يا تركيه اي

بطور كلي مبل يكي از تجهيزات اساسي در دكوراسيون منازل است و  تركيه به دليل دارا بودن كيفيت بالا همواره زبانزد بوده و افراد بسياري تمايل به خريد مبل تركيه در مقايسه با نوع ايراني دارند.

قطعا شما هم در زمان خريد اسامي مبل ايراني يا تركيه اي را شنيده ايد، اما لازم است بدانيد كه دو مبل با هم تفاوت هايي دارند كه شايد همگي افراد با آن ها آشنايي نداشته باشند و ما در ادامه تصميم داريم به تفاوت هاي آن ها بپردازيم.

تفاوت مبلمان ايراني با تركيه اي

از آنجايي كه آب و هواي كشور تركيه مرطوب است معمولا مبلمان تركيه اي از تركيب رزين و چوب راش ساخته شده و اين امر باعث مي شود مبلمان در برابر رطوبت دوام بالايي داشته باشد، اما توليدكنندگان ايراني مبلمان را تماما از چوب مي سازند، البته شايد استفاده از چوب براي مناطق شمال ايران چندان مناسب نباشد به همين دليل تركيب چوب راش و ساج بهترين انتخاب براي شهرهاي رطوبت خير و شمالي ايران است. اگر قادر به تشخيص چوب از رزين نيستيد مطالعه ي مقاله ي “نحوه تشخيص مبل چوب از رزين” را از دست ندهيد.

نحوه تشخيص مبل چوب از رزين

بهترين روش تشخيص مبل پلي استر از چوب اين است كه از فروشنده بخواهيد بخشي از مبل كه با رنگ از ديد پنهان است را به شما نشان دهد اما در صورتيكه تمامي مبل به صورت آماده و رنگ شده در اختيار شما قرار داشته باشد ميتوانيد به روش ذيل رزين را از چوب تشخيص دهيد.

ميتوانيد يك سوزن را به داخل بافت مبل فرو كنيد در صورتيكه سوزن وارد بافت شد جنس مبل از چوب است اما اگر نتوانستيد سوزن را داخل بدنه ي مبل فرو كنيد مطمئن باشيد از پلي استر رزين در ساخت مبل استفاده شده است.

در اين روش شما ميتوانيد يك سوزن داغ شده را داخل بدنه ي مبل فرو كنيد در صورتيكه با فرو كردن سوزن داغ، بوي پلاستيك به مشام شما رسد مطمئن باشيد كه در ساخت مبل از رزين استفاده شده است.

شما ميتوانيد از وزن مبل نيز متوجه شويد كه متريال به كار رفته در آن چوب است يا رزين. در حقيقت مبل هاي ساخته شده از پلي استر رزين وزن بيشتري در مقايسه با چوب دارند.

مبل استيل بهتره يا راحتي

همانطور كه ميدانيد مبلمان يكي از اصلي ترين اجزاي اتاق هاي پذيرايي بوده كه امروزه در سبك و طرح هاي مختلف توليد و عرضه ميشود و خريداران ميتوانند با توجه به دكوراسيون منزل و سليقه ي خود اقدام به خريد مبلمان نمايند.

يكي از سبك هاي پرطرفدار مبلمان در بين افراد مختلف به خصوص ايرانيان مبل استيل يا سلطنتي مي باشد، برخي از افراد ميپرسند كه ايا مبل سلطنتي از مد افتاده؟ در پاسخ بايد گفت اين سبك از مبلمان به دليل ظاهري تجملاتي در بين ديگر انواع مبل خاص تر بوده و همواره طرفداران مخصوص به خود را داشته است. به دليل طرح هاي متنوع در اين سبك از مبلمان افراد با هر سليقه اي ميتوانند آن را خريداري كنند و اين يكي از مزيت هاي مبلمان استيل مي باشد.

مزايا و معايب تخت خواب دو طبقه

تفاوتي ندارد كه قصد خريد انواع تخت خواب دو طبقه كودك را داريد يا بزرگسال به هر روي لازم است قبل از خريد مزيت هاي آن را بدانيد از جمله مهمترين مزيت هاي تختخواب هاي دو طبقه مي توان به موارد ذيل اشاره كرد:

خريد انواع تخت خواب دو طبقه چوبي انتخاب مناسبي براي استفاده ي بهينه از فضاي اتاق خواب مي باشد، اگر خانواده ي پرجمعيتي داشته و اتاق خواب كوچكي داريد تختخواب دوطبقه مناسب است.

استفاده از تختخواب دو طبقه براي فرزندان سبب ايجاد حس اعتماد و دوستي در بين آن ها خواهد شد، معمولا خانواده هايي كه دو فرزند با فاصله ي سني متفاوت دارد طبقه ي بالا را براي فرزند بزرگ و طبقه ي پايين را براي فرزند كوچك خود در نظر مي گيرند.

ويژگي هاي سرويس خواب اسپرت

يكي ديگر از ويژگي هاي سرويس خواب هاي اسپرت مناسب بودن آن براي خانه هاي كوچك آپارتماني است، انواع سرويس خواب اسپرت براي افرادي كه اتاق خواب هاي كوچكي دارند مناسب است چرا كه ساده بوده و به همين دليل محيط را شلوغ و بي نظم نخواهد كرد.

·         حمل و نقل آسان

 

معمولا سرويس خواب هاي اسپرت وزن سبكي داشته و به همين دليل مي توان آن را به راحتي جا به جا كرد. پس اگر مجبور هستيد سالانه خانه ي خود را تعويض كنيد خريد سرويس خواب هاي اسپرت براي شما مناسب خواهد بود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۵۷:۱۴ توسط:ماهك موضوع: نظرات (0)