انواع سرویس مبلمان و ناهارخوری انواع سرویس مبلمان و ناهارخوری .

انواع سرویس مبلمان و ناهارخوری

خرید مبل چرمی

 

یکی از نکات مهم برای نحوه انتخاب مبلمان منزل شناخت تفاوت های این دو نوع مبل است، بطور کلی هم مبلمان فرانسوی و هم ایتالیایی تا امروز تغییرات بسیاری داشته است. یکی از مهمترین تفاوت های مبلمان فرانسوی و ایتالیایی ظاهر آنهاست در واقع مبل های فرانسوی در هر دو مدل طراحی ساده تری نسبت به مبلمان ایتالیایی دارند و این مبل با ظاهری تجملاتی ساخته می شوند.

تفاوت مبلمان ایتالیایی و فرانسوی

پس اگر به دنبال تجملات و شلوغی بیش از اندازه نیستید مبل های فرانسوی برای شما مناسب تر هستند.

·                     ? تفاوت دیگر مبلمان فرانسوی و ایتالیایی در رنگ این دو نوع مبل است، در واقع مبلمان فرانسوی برای افرادی که رنگ های ساده و خنثی را دوست دارند مناسب تر بوده در صورتیکه در مبلمان ایتالیایی رنگ های پر زرق و برق دیده می شود.

·                     ? از دیگر تفاوت های مبلمان ایتالیایی و فرانسوی می توان به متریال به کار رفته در مبلمان اشاره کرد که برای خریداران نیز بسیار حائز اهمیت است، معمولا مبلمان ایتالیایی را از چوب هایی با دوام و محکم تر می سازند و برای همین مقاومت آن ها بیش تر از مبلمان فرانسوی است، البته منظور این نیست که مبل های فرانسوی از متریال بی کیفیت ساخته شده اند! بلکه در مقایسه با مبل ایتالیایی چوب های سبک تری دارند.

·                     ? تفاوت دیگر مبلمان ایتالیایی و فرانسوی در منبت کاری روی بدنه ی مبل است که در مدل های ایتالیایی به وضوح شاهد منبت کاری و حکاکی های شلوغ و پیچیده خواهیم بود.

 

ویژگی مبلمان پلیمری و تفاوت آن با چوب

مهمترین مزیت های مبل های پلیمری عبارت است از:

1.    مقاومت بالا در برابر رطوبت

همانطور که می دانید شستن مبل های چوبی کاری است غیر ممکن و در واقع شستشوی مبل چوبی طول عمر آن را کاهش می دهد. در صورتی که مبل های پلیمری اینگونه نیستند و به سادگی می توان آن ها را شست.

در حقیقت پلیمر با شستشو خراب نشده و بهترین انتخاب برای مناطق شمالی است که رطوبت هوا زیاد است. البته باید این نکته را به یاد داشته باشید که شستن پلیمر باید با مواد شوینده ی مناسب انجام شود.

2.    شکل پذیری آسان

از آنجایی که پلیمر شکل پذیری بالایی دارد می توانید به راحتی بر روی انواع مبل پلیمری طرح و نقش های متنوع ایجاد کنید.

3.    ضربه پذیری بالا

مبل و صندلی هایی که از چوب ساخته می شوند بر اثر افتادن روی زمین خرد شده و آسیب می بینند اما پلیمر اینگونه نیست و قطعات آن بر اثر افتادن متلاشی نخواهد شد. در واقع مبلمان پلیمری در برابر ضربه و افتادن بسیار مقاوم است.

انواع چوب مبلمان

قطعا استفاده از چوب های نامرغوب در کلاف مبلمان سبب می شود مبل خریداری شده به سرعت شکسته و شما متحمل هزینه های اضافی شوید برای همین هم بهتر است قبل از خرید با انواع چوب مبل آشنا شوید.

چوب گردو

چوب گردو جزء چوب های گران قیمت با دوام نسبتا خوبی بوده که به دلیل سختی زیاد حشرات  چوب خوار??مایل به خوردن آن نیستند و برای همین استفاده از آن باعث دوام بالای مبلمان خواهد شد. از طرف دیگر این چوب در برابر فشار و ضربه نیز مقاوم بوده و مبلی که با چوب گردو ساخته شده باشد جزء مبلمان نیمه سنگین به حساب می آید.  از این چوب معمولا برای منبت کاری استفاده می شود و رنگ آن از سفید تا قهوه ای تیره متغیر است. مبلمان ساخته شده با چوب گردو در گروه مبل های گران قیمت قرار دارد.

چرا مبل چرم بخریم؟

?اگر هنوز نمی دانید مبل چرم را انتخاب کنید یا نه و برای خرید مبلمان چرمی تردید دارید حتما سری به مقاله ی مبل چرم بخرم یا نه؟ بزنید چرا که بعد از مطالعه ی این مطلب می توانید برای خرید مبل چرمی تصمیم بگیرید.

انواع مبلمان چرمی

خُب… الان که تصمیم به خرید مبلمانی از جنس چرم گرفته اید لازم است با انواع مبل های چرمی و نکات مهم برای خرید آن ها آشنا شوید؛ بطور کلی انواع مبل چرمی عبارت است از:

·         مبل چرمی تک نفره

مبلمان چرمی تک نفره مناسب اتاق کار، اتاق خواب یا جلوی تلویزیون است.

 

 

 

 

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۲۶:۰۲ توسط:ماهک موضوع: نظرات (0)