انواع سرويس مبلمان و ناهارخوري انواع سرويس مبلمان و ناهارخوري .

انواع سرويس مبلمان و ناهارخوري

تفاوت مبلمان سبك و سنگين

حال كه با مبلمان شركتي و ويژگي هاي آن آشنا شده ايد لازم است بدانيد اصلي ترين تفاوت مبلمان شركتي و كارگاهي در نحوه ي ساخت آن هاست در واقع مبلمان شركتي توسط يك شركت و با بهترين تكنولوژي و دستگاه هاي مخصوص ساخته مي شود و اما مبلمان كارگاهي با سرمايه گذاري توسط چند نفر و از طريق چند استادكار توليد مي شود و بازار محدودتري نسبت به مبل هاي شركتي دارد.

 

مبل شركتي و تفاوت آن با مبلمان كارگاهي

در واقع استحكام و كيفيت مبلمان شركتي در مقايسه با مدل هاي كارگاهي بيش تر است و اين اصلا بدين منظور نيست كه مبل هاي كارگاهي بي كيفيت هستند!!! نه اصلا اينطور نبوده بلكه در مقايسه با مبل هاي شركتي كيفيت كمتري دارند.

از آنجايي كه مبلمان شركتي در طول روز بسيار مورد استفاده قرار مي گيرند بايد در انتخاب انواع مبل صنعتي دقت داشته و بهترين و مقاومت ترين مدل را انتخاب نماييد.

در واقع شما ممكن است اصطلاح مبلمان شركتي را در زمان خريد انواع مبل و كاناپه براي خانه و محل كار خود شنيده باشيد و مفهوم آن را نداريد كه البته بعد از اين مقاله قطعا متوجه شده ايد كه مبلمان شركتي توسط شركت ها و سازمان ها توليد شده و بيش تر براي پذيرايي از ميهمانان در سازمان ها و ادارات استفاده مي شود اما مبلمان كارگاهي توسط تيمي از كارگران و طراحان و به صورت شخصي توليد و عرضه خواهد شد.

مبل سنگين بهتر است يا سبك؟

مبلمان سبك براي افرادي كه دائما در حال جابه جايي هستند و مستاجرها بسيار مناسب است اما از طرفي مبل هاي سنگين دوام و كيفيت بالاتري دارند، بطور كلي مبلمان سنگين تراكم چوب بالا و كيفيت بهتري دارند اما مهمترين مزيت مبلمان سبك وزن، جابه جايي و حمل آسان آنهاست.

قبل از اينكه به پاسخ اين سوال بپردازيم كه مبل سنگين بهتر است يا سبك اجازه دهيد در خصوص انواع مبل سنگين و سبك اطلاعاتي را به شما ارائه دهيم در واقع بهتر است انواع مبلمان سبك و سنگين را بشناسيد. شناخت مبل هاي سنگين و سبك بسيار مهم است و ما در ادامه سنگين يا سبك بودن سبك هاي مختلف مبلمان را آورده ايم.

 مبل سلطنتي و استيل: انواع مبل نيمه سلطنتي، سلطنتي و استيل در گروه مبل هاي سنگين وزن بوده و مناسب خانه هاي بزرگ با دكوراسيون هاي تجملاتي است.

 مبل كلاسيكمبلماني به سبك كلاسيك جزء دسته ي مبل هاي سنگين هستند و در ساخت آن ها از چوب هايي با تراكم بالا و منبت كاري هاي پيچيده استفاده شده است.

 مبل راحتيمبلمان راحتي و اسپرت در دسته ي مبل هاي سبك وزن قرار ميگيرند، مبل راحتي بهترين سبك مبلمان براي خانه هاي كوچك بوده و حمل مبل بسيار ساده است.

 مبل نئوكلاسيكمبل هاي نئوكلاسيك بسيار شبيه به مبلمان كلاسيك هستند با اين تفاوت كه نشيمني راحت تري دارند اين مبل ها در مقايسه با سبك كلاسيك سبك وزن تر هستند.

ميز ناهارخوري چستر يا كلاسيك

ميزناهارخوري هاي چستر داراي صندلي هايي از جنس چوب و پارچه هستند و وجود لمسه دوزي هاي در بخش پشتي صندلي زيبايي آن ها را افزايش داده است معمولا براي ساخت صندلي هاي چستر از پايه هاي چوبي باريك استفاده مي شود كه يا به صورت صاف هستند يا انحنايي در آن قابل مشاهده مي باشد.

از ديگر ويژگي هاي ميز ناهارخوري هاي چستر مي توان به طراحي صندلي ها به صورت بدون دسته يا با دسته اشاره كرد، علاوه بر اين دسته هاي صندلي به صورت يكسره به بدنه متصل هستند و بر خلاف صندلي هاي چوبي، از هم فاصله اي ندارند و بر روي آن ها از روكش پارچه اي استفاده شده است.

معمولا در ساخت صندلي هاي ناهارخوري چستر از چوب راش يا گردو و پارچه هاي مرغوب استفاده مي شود.

نحوه چيدمان مبل 7 نفره

خوشبختانه چيدمان مبلمان 7 نفره تنوع بالايي داشته و شما مي توانيد به صورت نامتقارن هم خانه ي خود را ديزاين كنيد اين ايده براي كساني كه چيدمان قرينه را دوست ندارند انتخاب خوبي است.

نكته ي مهم اين است كه مبلمان 7 نفره به دليل دارا بودن 2 مبل تك معمولا رنگ آميزي هاي متنوعي دارند و شما شاهد رنگ هاي متفاوت مبل هاي تك نفره هستيد كه اين دكوراسيون شما را بسيار جذاب تر خواهد كرد مي توانيد در اين سبك چيدمان با در نظر گرفتن زاويه اي 90 درجه 2 كاناپه ي دو و سه نفره را در ضلع ها قرار داده و مبل هاي تك نفره را نيز به صورت تصادفي بپيندي يا اينكه مبلمان را به شكل دايره اي قرار دهيد اما باز هم به فاصله ي مبلمان از ديوار حتما توجه داشته باشيد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۰۳:۵۵ توسط:ماهك موضوع: نظرات (0)