انواع سرويس مبلمان و ناهارخوري انواع سرويس مبلمان و ناهارخوري .

انواع سرويس مبلمان و ناهارخوري

جديدترين مدل هاي ميز آرايشي 1402

تفاوتي ندارد كه قصد خريد انواع تخت خواب دو نفره يا تكنفره در چه سبك و مدلي را داريد شما مي توانيد بعد از آشنايي با كاربردهاي پاف اقدام به خريد آن و تكميل سرويس خواب اتاق خود نماييد.

كاربرد پاف در سرويس خواب

شما مي توانيد از پاف به عنوان يك ميز كوچك و كاربردي در اتاق خواب خود استفاده كنيد، شبيه به يك ميز ناهار خوري كوچك براي قرار دادن بشقاب غذا و نوشيدني هاي مختلف البته بايد توجه داشته باشيد اگر سطح پاف صاف باشد مي توانيد از آن به عنوان ميز غذاخوري استفاده كنيد.

·         پاف صندلي كوچك براي استراحت

از ديگر كاربردهاي پاف استفاده از آن به عنوان يك صندلي كوچك و راحت است اگر ميهمانان زيادي داريد مي توانيد از پاف به عنوان صندلي در اتاق نشيمن خود استفاده كنيد.

·         تزئين اتاق خواب با پاف

پاف ها ظاهري زيبا و لاكچري به اتاق شما مي بخشند پس اگر اتاق خواب بزرگي داريد حتما پاف سرويس خواب را هم خريداري كرده و جلوه ي زيبايي به اتاق خود ببخشيد.

·         پر كردن فضاهاي خالي اتاق خواب

پاف سرويس خواب را معمولا بايد در انتهاي تخت خواب قرار دهيد اما اين بدان معنا نيست كه قرارگيري پاف در مكان هاي ديگر اشتباه است شما مي توانيد فضاي خالي اتاق خواب خود را با قرار دادن پاف پر كنيد چرا كه فضاهاي خالي، چهره ي اتاق خواب شما را زشت كرده و دكوراسيون اتاق خواب را ناقص خواهد كرد.

انواع مدل ميز آرايش 2023

در ادامه توضيح مختصري در مورد سبك هاي مختلف ميز آرايشي و ويژگي هاي آن به شما ارائه داده ايم.

ميز آرايشي سلطنتي

معمولا اين مدل از ميز آرايشي ها از جنس چوب بوده و داراي منبت كاري و نقش و نگارهاي زيادي است كه مي توانيد آن را در بخش تاج و پايه هاي ميز مشاهده كنيد.

ميز آرايش هايي كه با اين سبك طراحي شده اند بسيار شيك و لاكچري بوده و بهتر است اگر اتاق خواب بزرگي داريد اقدام به خريد آن نماييد.

ميز آرايشي اسپرت

ميز آرايش با سبك اسپرت مناسب براي فضاهاي كوچكتر بوده و معمولا از جنس چوب يا ام دي اف ساخته ميشود، اين مدل از ميزها كاملا ساده و بدون هيچ نقش و نگار و منبت كاري توليد مي شوند و مناسب دكوراسيون هاي مدرن و ساده خواهند بود. ميز آرايشي هاي اسپرت بهترين انتخاب براي انواع تخت خواب ساده هستند.

چرا مبل نو صدا ميده ؟

از جمله اصلي ترين علل صدا دادن مبلمان و صندلي عبارت است از:

·         استفاده ي نادرست از مبلمان

در صورت عدم استفاده ي صحيح از مبلمان، جابه جايي اشتباه، نشستن نادرست بر روي مبل، پريدن بچه ها بر روي مبل و … امكان دارد فوم، اسفنج، چوب يا ديگر بخش هاي مبل خراب شده و با نشستن بر روي مبل متوجه شويد مبل صدا مي دهد.

اگر فنرهاي مبل در جاي مناسبي نباشند و به چهارچوب مبل برخورد كنند يا از فوم هاي ارزان و بي كيفيت در ساخت مبلمان يا صندلي استفاده شده باشد صداي غژ غژ يا جير جير از مبل به گوش مي رسد.

·         كيفيت نامطلوب ساختار داخلي مبل

اگر جنس كلاف داخلي مبل، اسفنج يا فوم بكار رفته در آن مرغوب نبوده و كيفيت خوبي نداشته باشد بعد از مدتي مبل دچار خرابي شده و با نشستن بر روي آن صدايي به گوش شما خواهد رسيد.

·         اتصال اشتباه قطعات

گاهي اوقات به دليل اتصال نادرست قطعات مبل به يكديگر و شل شدن اجزايي مانند پيچ و مهره مبل صدا خواهد داد. از محكم بسته شدن قطعات به يكديگر مطمئن شويد.

مبل چرم بخرم يا نه؟

تفاوتي ندارد قصد خريد چه مدل مبلماني را داريد پارچه اي، چرمي، جير و… به هر روي هر كدام از اين مبل ها ويژگي ها، مزايا و معايب خاص خود را دارند كه مي توانيد با در نظر گرفتن اين مزيت ها و معايب اقدام به خريد مبل نماييد و انتخاب هوشمندانه اي داشته باشيد.

·         سهولت در نظافت و شستشو

اولين نكته اي كه مي توان آن را مزيت مبلمان چرمي شمرد نظافت و شستشوي آسان اين مبل ها است، در واقع مبلمان چرمي نفوذ پذيري كمي دارند و در صورت ريختن هر نوع خوراكي و نوشيدني، مي توان مبل را به راحتي و با يك پارچه ي نمدار تميز كرد.

معايب مبلمان چرمي

مبل هاي چرمي با توجه به تمام مزايا، داراي معايبي به شرح ذيل مي باشند:

·         كدر شدن مبل

مبل هاي چرمي بعد از مدتي شفافيت خود را از دست داده و كدر مي شوند، در واقع رنگ پريدگي مبل چرمي يكي از معايب اين مدل از مبلمان است.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۲۷:۳۸ توسط:ماهك موضوع: نظرات (0)