انواع سرویس مبلمان و ناهارخوری انواع سرویس مبلمان و ناهارخوری .

انواع سرویس مبلمان و ناهارخوری

روش هایی برای جلوگیری از خراب شدن مبل

همانطور که گفتیم میزهای مستطیل و مربع شکل از جمله رایج ترین مدل های میز در بین خریداران هستند و در این بین میزجلومبلی مستطیلی شکل طرفداران بیش تری دارد؛ با وجود اینکه انتخاب میز به سلیقه ی شما بستگی دارد اما باید بدانید به دلیل اینکه میزهای مربعی نسبت به مستطیلی ظاهر کوچکتری دارند برای خانه های کوچک انتخاب خوبی هستند.

میز جلو مبلی مربع بهتر است یا مستطیل ؟

در واقع میز مربع شکل برای مبلمان 7 نفره، زاویه دار، نیم ست انتخاب بهتری است و اگر مبلمان شما بیش از 7 نفر بوده یا نحوه ی چیدمان مبلمان به گونه ای است که مبل ها به شکل ردیفی در کنار هم قرار دارند قطعا میز جلو مبلی مستطیل انتخاب بهتری خواهد بود.

چه مبل هایی همیشه مده ؟

 

مبلمان راحتی بیش تر از پارچه تشکیل شده اند و در آن ها خیلی نشانی از متریال سنگین مانند چوب دیده نمی شود، مبلمان راحتی برای هر خانه و دکوراسیونی مناسب بوده و حس راحتی و آرامش را به ارمغان می آورد؛ اما این سبک مبلمان یا به شکل ال طراحی شده یا دارای کاناپه و تعدادی تک نفره یا دارای لاوست هستند، گروهی از مبلمان راحتی نیز به صورت تختخواب شو طراحی و ساخته می شوند. سعی کنید به سراغ مدل های ساده با طراحی های شیک بروید چون این مدل ها همیشه مد هستند.

 9 راهکار ساده برای افزایش طول عمر مبل

فراموش نکنید که قرار دادن مبل ها در معرض نور خورشید و در کنار پنجره کار اشتباهی است و باعث کاهش طول عمر مبل می شود حتما مبلمان را دور از نور خورشید قرار دهید اگر امکان تغییر و جابجایی مبل را ندارید بهتر است با یک پارچه مبلمان را پوشانده تا از تابش نور خورشید در امان باشد.

دور کردن مبل از محیط های آلوده

وجود گرد و غبار در محیط باعث می شود مبل ها درخشندگی خود را از دست بدهند بهتر است نسبت به نظافت مبلمان طبق آنچه پیش تر گفته ایم به صورت دوره ای اقدام کنید.

استفاده ی درست از مبلمان

باکیفیت ترین مبلمان هم اگر به درستی استفاده نشوند در کوتاه مدت خراب خواهند شد، در واقع لَم دادن روی مبل سبب تغییر شکل ظاهری آن می شود از طرف دیگر مبل هایی که برای پذیرایی از میهمان در نظر گرفته شده اند به دلیل استفاده ی کمتر در مقایسه با مبل های راحتی طول عمر بیش تری خواهند داشت.

ویژگی میز ناهارخوری های صنعتی و اداری

میز ناهارخوری های صنعتی به عنوان یکی از سبک های پرطرفدار در محیط های اداری و کارگاه ها شناخته می شود، از جمله مهمترین ویژگی های انواع مبل اداری و میزناهارخوری های صنعتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

?میزهای غذا خوری به شکل صنعتی معمولا پایه های فلزی دارند.

?در ساخت میز نهارخوری های صنعتی از مواد طبیعی استفاده می شود.

?در ساخت میزناهارخوری های صنعتی از طرح های ساده استفاده می شود.

?برای ناهارخوری های کارگاهی حتما باید از متریال ساده و طبیعی استفاده شود.

راهنمای خرید کوسن برای مبل

از جمله نکاتی که باید برای خرید کوسن مبلمان به آن توجه داشته باشید عبارت است از:

شکل مناسب کوسن

همانطور که می دانید کوسن ها شکل های متنوعی دارند، دایره ای، چند ضلعی، مربع، استوانه ای، کوسن های ترو و… شما می توانید با ترکیبی از کوسن ها به شکل های مختلف دکوراسیونی خاص و منحصر به فرد ایجاد کنید. استفاده از کوسن های متکایی انتخاب خوبی برای مبل های استیل و افرادی است که مشکل کمر درد دارند.

به رنگ کوسن ها توجه کنید

از دیگر نکات مهم برای خرید کوسن توجه به رنگ آن و همخوانی کوسن ها با مبلمان و دکوراسیون است. قطعا در اتاق پذیرایی انواع اکسسوری مانند تابلو، گلدان، لوازم تزئینی وجود دارد و رنگ کوسن باید با این لوازم و فرش و پرده همخوانی داشته تا اتاق شما زیبا به نظر آید.

 

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۲۷:۵۱ توسط:ماهک موضوع: نظرات (0)